دوستان و من
 
درباره وبلاگ


سلام،خیلی خوش اومدین. پروفایل مدیر این وبلاگ فعال هست (فقط با کلیک روی لوگو) در ضمن شما میتونید منو با اسم: Mohammad Shouryabi در سایت فیسبوک،لایک یا اد کنید.(اونجا فعال تر از اینجا هستم.)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 89673
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کلام
A web page for read intresting passages
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : Mohammad Shouryabi

دوستان استاد محبی اصلا آدم قد کوتاهی نیستنا!!! وخب  ترجیح میدم اینجا با اون دوست فرهیختمون شوخی نکنم(یکم قاطیه)اینو گفتم فک نکنی ازت میترسم.



پیرو فرمایش امام:کلاسی که    تری دی    نداشته باشد کلاس نیست.



این عکس قرار بود یه عکس تکی از منو آدم برفی باشه،بعد از چند تا عکس با ژست های مختلف دیگه کاری نمونده بود(واقعا کاری نمونده بود!)  جز اینکه تکیه بدم بهش یه دفه متوجه شدیم داره میوفته که نیما از اون طرف پرید و نیرویی که من در خلاف جهت محور ایکس ها داشتم به ادم برفی وارد میکردم رو خنثی کرد و عکس من شد یه عکس تکی از من و آدم برفی و نیما و ساعتش.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: